ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

VÁSÁRLÓI SZERZŐDÉS

  • Érvényes: 2016. december 1-től
  • A Vásárlói szerződés a vevő e-mailben, telefonon vagy a webáruház rendszerén keresztül leadott megrendelése elküldésével és annak a Dipol Hungaria Kft. általi visszaigazolásával lép életbe. A megrendelés az interneten keresztül történt, ami nem minősül aláírt szerződésnek. A már megkötött szerződés írásba foglaltnak minősül, iktatásra és archiválásra kerül a megrendelő számára utólagosan bármikor hozzáférhető, visszakereshető, magatartási kódexre nem utal. A Dipol Hungaria Kft. tagja a Szövetség az Elektronikus kereskedelemért Közhasznú Egyesületnek (SzeK.Org), melynek Etikai Kódexét elfogadta. A Vásárlói szerződés számítógépre menthető, ha a pdf. letöltésére kattintunk az kinyomtatható. A szerződés nyelve: magyar.

AZ ELADÓ

A WEBÁRUHÁZAT A DIPOL HUNGARIA KFT. ÜZEMELTETI, TOVÁBBIAKBAN MINT ELADÓ.

1.) AZ ELADÓ ADATAI:

  • Név: Dipol Hungaria Kft.
  • Székhely: 4026 Debrecen Hortobágy u.24
  • Cégjegyzékszám: Cg.09-09-018775
  • Adószám: 22627885-2-09
  • Hajdú-Bihar Megyei Bíróság mint Cégbíróság.
  • Bank: 10300002-10595796-49020016
  • Üzlet: Antenna Kisáruház
  • 4026 Debrecen Mester u.3-5
  • Tel: +3652453084, +3652532319
  • A szerver szolgáltatója: Magyar Hosting Kft.

2.) A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE

A www.efento.hu webáruházban a rendelések leadására a következő lehetőségek állnak rendelkezésre:

  • A WEBÁRUHÁZ INFORMATIKAI RENDSZERÉN KERESZTÜL:
    A kiválasztott termék kosárba való helyezésével, mennyiségének megadásával, a kosárban elhelyezett termékek megrendelésével a program szerinti lépéseket követve a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok kitöltésével: név, e-mail cím, telefonszám, irányítószám, város, utca, házszám (emelet, ajtó), ugyanezek a szállítási hely megadásával.
  • MEGRENDELÉS E-MAILBEN:
    Az info@efento.hu e-mail címen a következő adatok szükségesek, amelyeket informatikai rendszerünk éjjel-nappal fogad, azonban arról értesítést csak munkanapokon és munkaidőben tudunk küldeni: a termék megnevezése, a vevő neve, a pontos szállítási cím és lehetőleg egy mobil telefonszám.
  • A megrendelések leadására a www.efento.hu webáruházban lehetőség van e-mailben, telefonon és a webáruház információs rendszerén keresztül. A rendeléssel kapcsolatban az ELADÓ e-mailben küld egy automatikusan generált tájékoztatást, rendelési visszaigazolást a vevő részére.
  • A megrendelés elküldéséhez a webáruházban nem feltétlenül szükséges a regisztráció, a vevő a szállítás teljesítéséhez szükséges adatok megadásával is rendelhet. A regisztráció elsősorban a visszatérő vásárlók számára ajánlatos. Az alkalmi vásárlók esetleges regisztrációjánál nem szükséges az aktiválást megvárniuk, a program automatikusan rögzíti adataikat.  A rendelés leadása előtt a megrendelőnek lehetősége van az adatbeviteli hibák kijavítására a hibás adat törlésével és a helyes adat újra beírásával. A hibásan leadott megrendelések kijavítására annak elküldése után is van mód: a helyes adatok e-mailen, vagy telefonon való megadásával.
  • A vevőnek lehetősége van a megrendelésével kapcsolatos adatok módosítására, a megrendelés visszavonására: telefonon, vagy e-mailen.

3.) A MEGRENDELÉS FOLYAMATA

  • MEGRENDELÉS E-MAILBEN:
    Az info@efento.hu e-mail címen a következő adatok szükségesek, amelyeket informatikai rendszerünk éjjel-nappal fogad, azonban arról értesítést csak munkanapokon és munkaidőben tudunk küldeni: a termék megnevezése, a vevő neve, a pontos szállítási cím és lehetőleg egy mobil telefonszám.
  • MEGRENDELÉS TELEFONON:
    A +36 52453084 telefonszámon hétfőtől péntekig 08.30 és 17.00 között fogadjuk és a megrendeléshez a következő adatok szükségesek: a termék megnevezése, a vevő neve, a pontos szállítási cím és lehetőleg egy mobiltelefonszám.
  • Az ELADÓ a megrendelésről automatikusan generált, azonnali visszaigazolást küld, de legkésőbb 48 órán belül. Amennyiben az ELADÓ 48 órán belül nem küld visszaigazolást, úgy a vevőt semmilyen kötelezettség nem terheli, a Vásárlói szerződés nem jött létre. A megrendeléssel kapcsolatban bármilyen további tisztázásra szoruló kérdés merülne fel, az ELADÓ 24 órán belül írásban (e-mailben) tájékoztatja a vevőt. Igyekszünk az időtartamot lerövidíteni, de szombat, vasárnap, valamint ünnepnapokon nem dolgozunk. Ezért a péntek délutáni, szombati és vasárnapi megrendelések feldolgozása a következő hétre tevődik át, amelyet innentől számítva teljesítünk.
    A szerződés szerinti termék jellegéből adódóan egyes esetekben az ellenértéket nem minden esetben lehet előre ésszerűen kiszámítani, amelynek további költségeiről értesítéssel élünk.
    Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az ELADÓ a vevőt erről e-mailben haladéktalanul tájékoztatja és jelzi annak várható teljesítési időpontját. Amennyiben szóban, vagy e-mailben jelzi annak esetleges módosítását akár részteljesítéssel is, úgy kérésének megfelelően teljesítjük azt. Előreutalás esetén, ha a termék nem szerezhető be elháríthatatlan okból kifolyólag, úgy az előre kifizetett ellenértéket haladéktalanul visszautaljuk a vevő részére, az értesítést követően legkésőbb 30 napon belül.
  • A megrendelés részletes leírásáról a Hogyan vásárolhat? menüpontban olvashat bővebben!
  • A hibásan leadott megrendelések kijavítására annak elküldése után is van mód: a helyes adatok e-mailen info@efento.hu, vagy telefonon +3652453084, +3652532319 való megadásával. Kérjük az automatikus visszaigazolás sorszámát is megadni, a pontosítás érdekében.
  • FIZETÉSI MÓDOK
  • A vevő a megrendelés ellenértékét a következő módokon egyenlítheti ki:
  • BANKKÁRTYÁS FIZETÉS: csak üzletünkben személyes átvétel esetén
    ELŐRE UTALÁS: Előre utalással az ELADÓ bankszámla számára a megrendelés számára való hivatkozással:
    Bankszámlaszám: 10300002-10595796-49020016
    UTÁNVÉT: Utánvét esetén készpénzes fizetéssel a megrendelt terméket átadó futárszolgálat részére.
    SZEMÉLYES ÁTVÉTEL: a Dipol Hungaria Kft.- Antenna Kisáruház 4026 Debrecen Mester u. 3-5 üzletében személyes átvétel esetén készpénzes, vagy bankkártyás fizetés lehetséges)

  4.) A SZÁLLÍTÁS ÉS FELTÉTELEI

  • A vevő a megrendelt terméket házhoz szállítással, vagy személyesen az ELADÓ telephelyén veheti át. Lehetőség van a termék átvételére Posta Pont, vagy az MPL átal üzemelt BOX-ban való kézbesítésre is, azonban itt a szállítás helyének megjelölésénél pontosan meg kell jelölni az átvételi pontot, amit a megjegyzésben kérünk megismételni. A termék átvételére vonatkozóan már a megrendelés folyamatában dönthet és annak módját megjelölheti.
  • A HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST AZ MPL és a GLS FUTÁRSZOLGÁLATÁVAL OLDJUK MEG
  • Szállítási költségek: minden termékünk szállítása díjmentesen történik mennyiségtől és súlytól függetlenül.
  • A megrendelt termék kiszállítása a megadott címre, utánvét fizetés esetén a futárnak elismervény ellenében a csomag átvétele után, a kiszállítást 2 alkalommal kísérlik (GLS) meg üzenet meghagyása mellett. Az MPL futárszolgálata üzenetet hagy, amennyiben a megrendelő nem érhető el a megadott szállítási címen és a csomag a helyi postahivatalban 5 munkanapig átvehető.
    A megrendelt termék kiszállítása a megadott címre előreutalás esetén a VEVŐT további költség nem terheli, így a futárszolgálat pénz átvételére nem jogosult.
    Szállítási határidő: a megrendelés feldolgozása munkanapokon azonnal megkezdődik, amelyről az ELADÓ a megrendelő számára haladéktalanul értesítéssel van e-mailben, vagy a megadott telefonszámon. Amennyiben a megrendelt termékek rendelkezésre állnak, úgy azt (13 óráig beérkezett megrendelések esetén) továbbítja a futárszolgálatoknak. (Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az ELADÓ a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja)
    Értesítések: a futárszolgálatok számára a Vevő kívánságára megadjuk a telefon elérhetőségét.
    Szállítási határidő: a megrendelést követő 4-7 munkanap. (Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az ELADÓ a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett, vagy bankkártyás fizetésnél ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.)
    SZEMÉLYES ÁTVÉTEL DEBRECENBEN
  • Az interneten megrendelt termékek személyes átvétele esetén semmi pótlólagos költség nem terheli a vevőt, ahol lehetőség van a számla ellenértékét készpénz, vagy bankkártyás fizetés ellenében átvenni.
    Címe: Antenna Kisáruház 4026 Debrecen Mester u. 3-5
    A megrendelt termékek személyes átvétele nyitva tartási időben hétfőtől – péntekig 8.30-17.00-ig.
    Értesítés: E-mail, telefon (amikortól átvehető)
    Az átvételi helyen lehetőség van további termékeket megvásárolni és egyúttal szaktanácsadással is szolgálhat Vevőszolgálatunk.
    ÁRAK
  • A www.efento.hu weboldalon a termékek az általános forgalmi adót tartalmazó bruttó vételárral vannak feltüntetve. Az ELADÓ bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található leírásokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat. Az ELADÓ nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.
  • A szállítási költség a weboldalon a megrendelés folyamán nyomon követhető.

5.) ELÁLLÁS JOGA

  • A távollévők között kötött szerződésekről szóló Kormányrendelet 45/2014. (II. 26.) Korm. alapján a VEVŐT, vagy FOGYASZTÓT 14 napos elállási jog illeti meg minden indoklás nélkül.
  • A VEVŐ jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:
  • a.) a terméknek,
    b.) több termék adás-vételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, több tételből, vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
    A VEVŐ, vagy FOGYASZTÓ a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
    A VEVŐ elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.
  • A VEVŐ a mellékletben található nyilatkozatminta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. klikk ide
  • A Dipol Hungaria Kft. az elállási nyilatkozatot megérkezését haladéktalanul visszaigazolja! Érvényes a nyilatkozat, ha az a határidő lejárta előtt lett elküldve és ennek bizonyítása a VEVŐT terheli.
  • Az elállási jog a termék átvételének napjától lép életbe. Felmondás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak, vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha VEVŐ a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
    Az elállási jog a házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel (az ELADÓ székhelyén) vásárolt termékekre egyaránt vonatkozik.
    A Kormányrendelet alapján az olyan szoftveres termékekre tartalmazó termékekre nem vonatkozik az elállás joga, ha a vásárló a beüzemelést követően a szoftvert módosította, beavatkozást kísérelt meg.
    Az elállás joga a www.efento.hu webáruházban vásárolt azon termékekre vonatkozik, melyeket a vevő bontatlan, bontott, vagy csomagolás nélkül visszajuttat az ELADÓ címére. Amennyiben a termék a nem rendeltetésszerű használat következményeként sérült, úgy az ELADÓ követelheti a vevőtől az ebből adódó károk megtérítését.
    A vásárlástól való elállás szándékát a vevő e-mailben, telefonon vagy személyesen jelentheti be: az info@efento.hu e-mail címre vagy a +36 52453084-es telefonszámon, illetve személyesen az ELADÓ üzletében (Antenna Kisáruház 4026 Debrecen Mester u. 3-5).
    Elállás esetén a termék az ELADÓ címére küldendő vissza postai úton, vagy személyesen: Dipol Hungaria Kft. (Antenna Kisáruház) 4026 Debrecen Mester u.3-5 A termékkel együtt a beazonosítás céljából a számla másolatát is kérjük mellékelni.
    Elállás esetén a vásárlót csak a termék visszaküldésének költsége terheli.
    A visszaérkezett termék vételárát és a kiszállítás költségének értékét az ELADÓ haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül visszatéríti a vevő által megadott bankszámla számra. A VEVŐ kifejezett beleegyezése alapján az ELADÓ a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a VEVŐT ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terheli
    A VEVŐT a következő esetekben nem illeti meg az elállási jog:
  • Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Dipol Hungaria Kft. által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásoktól függ;.
    Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a VEVŐ utasítása alapján vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a VEVŐ személyére szabtak. (pl. összekötő kábelek készítése, csatlakozók krimpelése)
    Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higéniai, tárolási, felhasználhatósági okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (pl. optikai kábel tisztító, szigetelés védő anyagok)
    Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes, DVR, NVR szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta. (pl. használatba vett MinDigTV kártya)

JÓTÁLLÁS (GARANCIA), SZAVATOSSÁG

6.) KELLÉKSZAVATOSSÁG

  • A 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet alapján Ön a Dipol Hungaria Kft. hibás teljesítése esetén a Dipol Hungaria Kft.-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Ön érvényesíteni már nem tudja.
  • Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
  • Az alábbi kellékszavatossággal élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Dipol Hungaria Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette , úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Dipol Hungaria Kft. költségére Ön is kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Dipol Hungaria Kft. adott okot.
  • Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait nem érvényesítheti.
  • Ön a Dipol Hungaria Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  • A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Dipol Hungaria Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
  • ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, A VEVŐ termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.) TERMÉKSZAVATOSSÁG

  • Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztó választhat, hogy az előzőekben említett kellékszavatossági jogot, vagy termékszavatossági igényt érvényesít. Termékszavatossági igény esetén kizárólag a hibás termék kijavítása, vagy kicserélése kérhető. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban (minőségigazolás, minőségtanúsítvány, használati-kezelési útmutató) szereplő tulajdonságokkal.
    Termékszavatossági igényt a fogyasztó a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthet. Ha ez a határidő eltelt, a jogosultságát elveszti.
    A termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja a fogyasztó. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania, őt terheli tehát a bizonyítási teher.
  • A termékszavatossági kötelezettség alól mentesül a Dipol Hungaria Kft., ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak vagy a forgalmazónak elegendő egy mentesülési okot bizonyítania.
    Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, A fogyasztó termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

8.) JÓTÁLLÁS (GARANCIA)

  • A Dipol Hungaria Kft. a 151/2003. Kormányrendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal, azonban egyes termékekre pl. a Signal termékekre eltérő 2 év jótállást vállal. Erre vonatkozóan a törvény a szerződéses jótállási időt a felek (gyártó és forgalmazó) a köztük lévő szerződésben rögzíti, illetve a forgalmazó többet is vállalhat a törvényes jótállási időnél, de ebben az esetben azt vállalnia kell, ugyanazon jogkövetkezményekkel, mintha törvényi jótállás lenne. A gyártó illetve forgalmazó által vállalt jótállási jogok a fogyasztót megilletik. A Dipol Hungaria Kft. kizárólag akkor mentesül jótállási kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
    A jótállás a megrendelés beazonosítása után a jótállási jeggyel (megrendelési azonosító, számla szám, stb…) érvényesíthető. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak az irányadók. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.

9.) SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS ÉRVÉNYESÍTÉS

  • Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a fogyasztó nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó fogyasztói jogok, a kellékszavatosságból és termékszavatosságból származó jogokon kívül, attól függetlenül is megilletik a fogyasztót.
  • Amennyiben a VEVŐ a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  • A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben üzletünk címén, vagy telefonon és e-mailben. A garanciális igény jelentkezésénél egy bejelentkezési lapot kérnénk kitölteni. A bejelentkezési lap formanyomtatványa elérhető klikk ide
  • Reklamációs ügyekkel kapcsolatosan kérjük tekintse meg a következőket: klikk ide
  • Üzlet: Dipol Hungaria Kft.Antenna Kisáruház 4026 Debrecen Mester u.3-5
    Telefon:+3652453084
    E-mail: info@efento.hu

10.) PANASZÜGYINTÉZÉS 

  • A vevő észrevételeit, a webáruház működésével kapcsolatos kérdéseit, panaszait a következő elérhetőségeken teheti meg:
  • Telefon:+36 5245308
  • Fax:+36 52532319
  • E-mail:info@efento.hu
  • Levelezés cím:Dipol Hungaria Kft. 4026 Debrecen Mester u.3-5
  • Az ELADÓ a megjelölt elérhetőségeken beérkezett kérdésekre 3 munkanapon belül válaszol.
  • Jogvita esetén a fogyasztó a békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
    Hajdú Bihar Megyei Békéltető Testület
    4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15 Tel:+3652500710 Fax: +3652500720

    E-mail: Nemes.Brigitta@hbkik.hu

    bekelteto@hbkik.hu

11.) EGYÉB RENDELKEZÉSEK

  • A Kormány a polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény hatálybalépésével összefüggő átmeneti és felhatalmazó rendelkezésekről szóló 2013. évi CLXXVII. törvény 66.§ [1] bekezdés d] pontjában foglalt felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 15.cikk [1] bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva rendelte el: A Kormány 45/2014.[II.26] Korm.rendelete a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól és a a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletről.

12.) SZEMÉLYI ADATOK VÉDELME

  • A személyi adatokat, amelyeket Tisztelt Vevőink ránk bíznak a megrendelés során, csak a vásárláshoz használjuk fel és azok tartalmát szigorúan megvédjük, mások számára nem szolgáltatjuk ki.